søndag 8. januar 2012

Søndag

Idag har det vært litt lysere. Det ligger litt snø på bakken og det hjelper. Idag har det vært ski. De gikk oppover en slalombakke. Petter kom på 3 plass og Marit Bjørgen på 2 plass. Therese Johaug hadde best tid opp bakken Nå har ros marie kommet tilbake på siden til Markus så da trekker jeg meg litt ut. Det blir skrevet så utrolig mye. Ros Marie produserer innlegg hele tiden. Skjønner ikke at hun rekker. Har jo sin egen side også. som Markus startet opp.
Imorgen er det butikket så ikveld må jeg legge meg tidlig. Sov ikke inatt, men har sovet litt nå i etermiddag. Måtte opp for å se på skirennet.Så mye snø er det ikke her iår, men det er tatt omtrent på samme tid. Jeg hadde ikke fått ned julegardinene. De fikk jeg ned om søndag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar