onsdag 18. januar 2012

Onsdag 18/1 .12

Atter en dag over. Kjente det i hele kroppen at jeg hadde jobbet mye igår. Idag har jeg forsatt, men iog med jeg ikke kom opp før kl 12.30 , og jeg skulle ut å handle på Europris ble det etermiddag før jeg fikk begynt  med det 3 skapet. Nå er det ferdig også.
Imorgen blir det senirdand og bønnemæøte eterpå så da blir det vel ikke noe skaprydding.
Mye går til Zoe gjenbruk. Mye av det jeg har kjøpt der, men som jeg ikke synes passet når jeg kom hjem.
Sengetøy og hankler  og noe klær går til Frelsesarmeen.
Jeg har sko og veskedilla. har levert noen vesker til Zoe, men har mange igjen. Noen tenker jeg at den kan jeg få bruk for så den er tilbake i skapet. Får se hvor lenge den blir liggenes der før jeg bruker den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar