lørdag 14. januar 2012

Profeti. av Anne Sørensen

Dette budskapet kom til meg i juli 2010,da delte jeg det på bønnegruppa.Ble så minnet om at det skulle deles igjen på noen av gruppene i kveld,så da gjør jeg det: " " Du sårede og triste hjerte..vær ikke nedbrutt!! Kom til meg med alle dine bekymringer,alt ditt mismot og bedrøvelse.JEG VIL lette din byrde;fylle ditt sinn med fred i stedet for uro og smerte !! SE DEG IKKE TILBAKE ! Det som er skjedd,ER skjedd,det du kan gjøre noe med,er veien DU VELGER å gå videre! Kast all bekymring på meg ! Stol på at JEG er med deg - -om du vil ha meg ved din side- JEG ER DEN som kan hjelpe deg videre nå !! IKKE GÅ I EGEN KRAFT ! Gå sammen MED MEG ,skritt for skritt. SE PÅ MEG , din trofaste følgesvenn - JEG svikter ikke om mennesker svikter.Og enda viktigere for deg nå- er at JEG svikter ikke deg om du selv syns du har sviktet meg.,eller gått deg vill; kommet på avveier fra min vilje..
TRO at JEG er her for deg ! Jeg gir deg nye sjanser og muligheter !
JEG ER - FOR DEG ! Ta min hånd,aldri vil jeg slippe !! "

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar