søndag 22. januar 2012

Søndag 22 januar.

Igår kom snøen det bare lavet ned. Nå skinner sola og det er så nydelig ute. Skulle gjerne vært ute og godt,men kneet er til hinder, og gå alene er ike noe morsomt. ge var ute å måket snø. Han falt for det var et sted det var is, så nå kan ikke han heller gå så mye.
Inatt sovnet jeg ikke før etter kl 04.00. Hele uka untatt mandag og torsdag har jeg ryddet i skaper og vasket tøy.  En herlig følelse når alt er rydig ( så lenge det varer).
Jeg fant ihvertfall ut at jeg ikke behøver å kjøpe noen nye vesker. Mye av det jeg har skal gå til Freksesarmeen og Gjenbruksbutikken.
hade jeg tatt vare på alt så hadde skapene vært like fulle. jeg kunne nok ha gitt bort enda mer, men det får jeg ta i neste omgang. Når det blir varmt skal jeg gå igang å rydde de to rommene jeg har i kjelleren så jeg igjen har plass til gjester.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar