tirsdag 3. januar 2012

Det kommer en ny tid.

Det kommer en ny tid...

Det kommer en ny tid i dette land
Ånden skal falle, sette hjerter i brann
Lenkene sprenges, fanger blir fri
... Ja, det kommer en ny tid; det er miraklenes tid

Hør min venn som er bundet, du kan bli virkelig fri
Du som lever i mørket, det kan bli lys på din sti
om du falt på veien, så reis deg igjen
... vær glad og frimodig, se Gud er din venn

La oss aldri begrense Guds Ånd og Guds kraft
la oss aldri fordømme den som snublet og falt
Her er kraft nok til alle, til å gå troens vei
Ja det kommer en ny tid for deg og meg

Nå er det en ny tid i dette land
Ånden den faller, setter hjerter i brann
Lenkene sprenges, fanger blir fri
Ja - nå er det en ny tid - Det er miraklenes tid.

Jeg ønsker å komme dit, da Guds Ånd er så virksom i meg, at jeg får være med å gjøre hverdagen lettere for den som sliter. At jeg får være med å sette mennesker fri fra det som tynger og binder dem. "Miraklenes tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar