søndag 1. januar 2012

Sangen. Jeg vet intet om imorgen !

Jeg vet intet om i morgen,---Jeg vet bare om i dag.


Og jeg låner ingen glede,fra en uviss fremtidsdag!

Men jeg vet at Han som teller, endog hvert et hodehår.

... Han vil sørge for i morgen: Dag for dag og år for år!



KOR; Jeg vet intet om i morgen,---kanskje best for meg det er!!

Men jeg kjenner Han som vet det,--- Det er Han som har meg kjær!!



For hvert steg ,litt mere klarhet,---på min veg til ...høylys dag!

Der hvor nådesolen skinner, skaper seir av nederlag.

Om jeg engstes på min vandring,for all ufred,krig og død!

Han har sagt,---Vær ei bekymret.Du har trygghet i min død!!



Hva kan morgendagen bringe som ei Jesus kjenner til!

Skal jeg spottes eller hylles.Det m¨å bli som Herren vil.

Han har kallt meg Han har frelst meg.Og han vet så vell mitt navn!

Kanskje våkner jeg i morgen,---Glad og fri i Himmlens stad!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar