onsdag 18. juli 2012

" Menneskenes dager er som gresset, som blomsten på marken, slik blomstrer han " Salme 103 15.

Vi mennesker har fått vår tilmålte tid her på jorden. Hvis vi stopper opp for tanken høres det litt rart ut.
Moses tenkte nok på dette når han i Salme 90,12 skrev " Lær oss å telle våre dager.
Vi sier ofte at tiden flyr så fort. Passer vi på å utnytte de dager og år vi får til å være lys og salt i verden for Jesus. Kanskje det ligger mange ubrukte andledninger til nettopp dette bak oss.
Jeg ber ofte. Jesus vis meg den veien du har for meg. La meg være lydig og gå der du vil ha meg. Hvis vi gjør dette lever vi ikke forgjeves. Hvis noen engang kan takke for at jeg har vært til hjelp etter Guds vilje vet

Dette var noen tanker jeg hadde idag.  Jeg takker Jesus for at han legger ordene i mine tanker slik at jeg kan få skrevet de ned. Elsker Jesus <3 <3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar