mandag 16. juli 2012

Fra Hebr 13.8

" Jesus er i går og idag den samme, ja til evig tid" Hebr. 13.8

Når jeg leser dette verset tenker jeg på at når Jesus gikk her på jorden står det at han gikk omkring og gjorde vel. Han helbredet syke.
Den siste setningen kan ofte være vanskelig for oss å forstå. Vi ber og ber, men bønnesvaret lar vente på seg. Men takk å lov vi vet at Jesus alltid svarer oss i rette tid.
Jeg opplevde en gang at en dyp fortvilelse ble vendt til jublende glede. Jesus svarte på min bønn. I salme 30.3 står det. Herre min Gud jeg ropte til deg, og du helbredet meg.
Jesus jeg ber deg nå for alle de som er plaget med sykdom heller andre ting. Vi vet at du er den samme idag som igår. Jesus vær hos hver og en av de jeg tenker på. Kom med din helbredende kraft. Gi de fred, kraft og styrke. Takk for denne dagen. Takk at du alltid er med bare vi holder oss nær til deg. Amen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar