tirsdag 17. juli 2012

Hebr 4.13

" Og ingen skapning er skjult for Ham. Alt ligger nakent og bart for hans øyne som vi skal stå til regnskap for " Hebr. 4.13

Jeg tenker på da vi var små. Da holdt vi hendene for øynene for at våre foreldre ikke skulle se oss.
Men har vi lukket øynene for Gud. Nei. Takk Jesus for at vi har en Gud som ser alt . Det er en alvorlig tanke hvis vi virkelig grunner på dette. GUD ser alt. Men tenk , det er en ting Gud ikke ser. Han ser ikke den synd han har tilgitt og glemt.
Men dette at Gud ser alt er en daglig oppfordring om å leve et liv som er Gud verdi.
Jesus hjelp meg slik at jeg kan leve et rent og hellig liv som er deg til behag. La meg få være et lys og salt for mine medmennesker. Takk at jeg er din og mitt navn er skrevet i livets bok. Du ser Landstevne som Evangeliesenteret skal ha til uka. Må du kalle på mange til frelse, , Vekk opp de som har sakket litt etter og vær der med din helbredende kraft. Amen

Dette var det som jeg fikk idag for å dele med dere. Dette er en fin dag. Er 66 år idag og fått mange hyggelige hilner på nettet. Det nærmer seg 200 stk. Utrolig at jeg har så mange gode venner som bryr seg om å sende hilsen til meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar