lørdag 9. januar 2010

Lørdag 9 jan 2010

Inatt har det vel vært den kaldeste natten så langt iår. 23 gr igår kveld. Her på rommet mitt var det ikke mer en 14 gr.
Var på møte igårkveld og hørte på Carl Gustav Severin. En fin forkynner,men det hjelper ikke meg når jeg har fått alt på avstand. Etter at de begynte med formiddagsmøter ifjor har jeg ikke vært der på 1 år. Desverre vil jeg vel si så er det veldig lett å komme bort fra det. Jeg så på møteprogrammet fremover og det var bare formiddagsmøter, så da kommer jeg vel til å begynne med noe annet. Har mange interesser som jeg kan fylle livet mitt med
Jeg har hatt en menighet som jeg har trivdes veldig godt i. Et fantastisk pastorpar som har vært til stor oppmuntring og hjelp. Jeg kommer til å takke for meg etter mange år som medlem. Når en ike får påfyll klarer ikk jeg leve som en kristen. Jeg vet det er mange som ikke har noen menighet,men alikevel praktiserer et kristenliv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar