fredag 1. januar 2010

2010

Ja nå er jeg igang. Kan fundere litt på hva året 2010 vil bringe. Jeg ønsker og få mer mening med livet mitt. Akkurat nå føler jeg meg tom. Noen nyttårsforsetter har jeg heller ikke. Det er det lenge siden jeg sluttet med. Kan jo tenkt på det,men og offentliggjøre det vil jeg ikke.
Året som har godt har vært et bra år.
Jeg er vært 2 ganger på Tenerife i mars og november og en gang i Torremolinos i Spania i september.
Mannen min gikk av med AFP i juni så vi hadde en lang fin ferie. Først var det på Øland når vi kom hjem kjørte vi innlandsveien . Riksvei 45 opp i Sverige. Første stopp var Mora hvor vi var et par dager. Neste var Østersund. Så kjørte vi inn til Trondheim videre til Støren hvor jeg har familie som vi besøkte. Så var det over Jotunheimen ned til Sjoa og Fagernes. Alle stedene var vi noen dager. Hadde med oss sykler så vi fikk se mange fine små steder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar