torsdag 25. februar 2010

Seniordans







Idag har jeg danset i 5 timer. Var helt ferdig etterpå. Vi skal på Lillehammerer 4 juni. Da møtes 1500 seniordansere til dans i Håkonshall i 3 dager. Utrolig morro og flott å se på. Sist var vi 54 ringer.



I august drar vi en ca 30 stk til Polen for å danse i 14 dager. Til søndag går turen til Tenerife. Nå har jeg vært der i november desember januar og nå.



Snart begynner campinglivet. Fra mai til september med noen turer på hytta på fjellet innimelom.



Jeg er lei snø og kulde. Liker meg bedre på stranda i varmen hvor jeg bader mange ganger daglig. Går også lange turer.. For ikke lenge siden var vi ute og gikk e lang tur i skauen i nydelig vintervær. Jeg la til noen av vinterbilden jeg tok da vi var ute å gikk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar