onsdag 14. oktober 2009

Blogg

Jeg fikk en melding fra webtonul at jeg burde opprette en flickr konto. Etter det jeg har sett så var jeg inne på en side som det stod velkommen til flickr kont. Alle bildene mine ligger på your photostrem. Hvordan jeg har fått de ditt vet jeg ikke.
Dette kurset er ikke lett. Jeg får til ting,men etterpå vet jeg ikke hvordan jeg har gjort det.
Nå er alt klart for vinteren. Garasjen er ryddet, bilen kan stå inne. Alt av grener og trær som ikke skulle være der er tatt bortIdag skulle vi vasket vinduene hos en jeg er støttekontakt for, men han ser ike ut til å være hjemme. Ha svarer ihvertfall ike på tlf. så slipper vi det ! Får vel heller ta mine egne.
Solen skinner og det er fint høstvær men kaldt. Gleder meg ti eg skal ned i varmen til Tenerife igjen snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar